In 2018, avemu cooperatu cù China Tower Group (0788.HK).

In 2018, avemu cooperatu cù China Tower Group (0788.HK).E duie parti pensanu à aduprà quasi 2,7 milioni di stazioni di basa di cumunicazione di a China Tower cum'è u puntu di partenza di l'equipaggiu di rilevazione è cuntrollu di UAV, è furnisce una piattaforma di decisione visuale, gestibile è utilizzabile per u cuntrollu è u serviziu di UAV in Cina, è ponendu una basa. per a prossima tappa di u funziunamentu è i grandi servizii di dati.

Semu spicializati in a ricerca è a fabricazione di veiculi aerei tripulati è senza pilotu.Attraversu a ricerca di a rilevazione RF è a tecnulugia di locu, avemu diventatu una impresa d'alta tecnulugia in a ricerca è u sviluppu di l'equipaggiu di cuntrollu di trajectoria di volu per aerei LSS (Low, Small, Slow).

Semu l'unicu fornitore di servizii in l'industria chì integra R&D, fabricazione, educazione, furmazione, servizii d'applicazione cunnessi è standard.Avemu participatu à parechji prughjetti di ricerca scientifica formulati da u Dipartimentu di l'Aeroportu, a Divisione di Standards di Volu, l'Uffiziu di Controlu di Traffic Aereu, l'Amministrazione Aria, l'Accademia di l'Aeronautica, l'Università di l'Aviazione Civile è l'Aviazione Civile.Semu ancu un fornitore di soluzioni integrate per u serviziu cooperativu è u sistema di cuntrollu di l'aeronautica umana è di i veiculi aerei senza pilota.

Vendite è servizii di i nostri prudutti in u campu di l'aerospaziale sò in tuttu u paese, cum'è u Forum G20, l'ASEAN Expo, i sacrifici naziunali è etc.

In 2017, dopu a prova cumpleta da e Norme Militari Naziunali, u Ministeru di a Sicurezza Publica, è u Centru Naziunale di Monitoraghju Radio, furnimu cù successu diversi servizii di sicurezza di l'aviazione per parechji aeroporti diffirenti.

Finu à avà, avemu furnitu parechji servizii impurtanti di sicurità di u spaziu aereu, cum'è u Forum per a Cooperazione Cina-Africa, l'Expo di Shanghai, l'aeroportu di Shanghai Hongqiao, l'aeroportu di Shanghai Pudong, alcuni aeroporti di u Gruppu di l'Aeroportu di Yunnan, è alcune prigiò in Cina, tuttu u settore di Soluzioni di sicurità di u spaziu aereu per l'aeroportu internaziunale Beijing Daxing, chì hè u più grande investimentu aeroportuale finu à avà in Cina.


Tempu di post: 29-novembre-2021